Általános szerződési feltételek (ÁSZF)

Szolgáltató

Név: Alkalmazott Oktatástan Magyarország Oktatási Közhasznú Non-profit Kft.

Székhely: 1149 Budapest, Róna u. 120-122.

Cégbírósági bejegyzési szám: 01 09 276935

Adószám: 22622244-2-42

A szolgáltató által üzemeltetett weboldalak, melyekre a szerződés hatálya kiterjed:

  • alkalmazottoktatastan.hu
  • tudaskulcs.hu
  • hogyantanuldmeg.hu

Vevő

Bármely természetes vagy jogi személy, aki vásárlás útján kíván hozzájutni Szolgáltató termékeihez.

1. Általános megállapítások

A jelen általános szerződési feltételek (ÁSZF) az Alkalmazott Oktatástan Non-profit Közhasznú Kft. által kínált termékek elektronikus felületen keresztüli megvásárlására vonatkozik.

A szerződés nyelve magyar.

A szerződés nem minősül egyedi írásba foglalt szerződésnek, az Alkalmazott Oktatástan Kft. azt nem iktatja, így később nem hozzáférhető. Rögzítjük az ÁSZF tartalmát és módosítást követően archiváljuk a hatálytalanná vált ÁSZF-eket, amelyek később is elérhetők a Felhasználók számára.

A szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. Korm. rendelet hatálya alá tartozik.

2. Megrendelés menete

Megrendelő űrlapon: tudaskulcs.hu oldal

  • A Vevő termékleírásból elérhető „Megrendelőlapon” a db szám beírásával jelzi, hogy melyik termékből hány darabot kér.
  • Akcióban időnként kuponokat is elérhetővé teszünk. Ha Ön rendelkezik ilyen kuponnal, akkor a kuponkódot a termék kiválasztása után írhatja be.
  • Ez után választhatja ki a fizetési és a szállítási módot, úgy, hogy a feltüntetett lehetőségek előtt az üres kört bepipálja annál, amelyiket választja. Ekkor láthatja a fizetendő végösszeget is, amelybe már a szállítási költség is bele van számítva.
  • Aztán a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatokat kell beírni:
    • email,
    • telefonszám,
    • szállítási adatok: vezetéknév, keresztnév, cégnév (csak ha a szállításhoz kell, pl. ha valaki a munkahelyére rendeli a könyvet, mert nap közben ott tudja átvenni), szállítási cím (irányítószám, város, utca, házszám).
    • Számlázási adatok: az itt megadott adatok alapján állítjuk ki a számlát.
      • Ha a számlázási adatok megegyeznek a korábban megadott szállítási adatokkal, akkor hagyja bepipálva az ezt jelző sor előtti négyzetet.
      • Ha a két adat eltér, akkor „pipálja ki” a négyzetet, és megjelennek a számlázási adatok beírására a mezők: név/cégnév, cím (irányítószám, város, utca, házszám).
    • A „honnan hallott a munkafüzetekről” mező: kitöltése nem kötelező. Ez számunkra egy visszajelzés.
    • Megjegyzés mező: kitöltése nem kötelező. Ide írhatja be a szállítással vagy számlázással kapcsolatos egyéb kéréseit, megjegyzéseit. Pl. „11-es kapucsengő”.
    • Ezután feliratkozhat magazinjainkra, hírlevélre, hogy hozzájuthasson aktualitásokhoz. Ez önkéntes.
  • Az utolsó pont a Szabályzatok elfogadása. Mind az adatkezelési szabályzat (GDPR), mind az Általános szerződései feltételek (ÁFSZ) megismerése és elfogadása kötelező ahhoz, hogy a megrendelése érvényes legyen. A szabályzatokat elolvashatja a linkre kattintva. Azt, hogy megértette a szabályzatok tartalmát és magára nézve kötelezően elfogadja azokat, a Megrendelés előtt a szöveg előtti négyzet kipipálásával kell jeleznie.
  • Ezután a MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE gomb lenyomásával érvényesíti, és egyben el is küldi hozzánk megrendelését.

Alkalmazottoktatastan.hu oldalon:

  • A termékleírás alján található „Megrendelőlapon” a db szám beírásával jelzi, hogy melyik termékből hány darabot kér.
  • Ez után választhatja ki a fizetési és a szállítási módot, úgy, hogy a feltüntetett lehetőségek előtt az üres kört bepipálja annál, amelyiket választja. Ekkor láthatja a fizetendő végösszeget is, amelybe már a szállítási költség is bele van számítva.
  • Aztán a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatokat kell beírni:
    • email
    • telefonszám
    • szállításhoz: vezeték név, keresztnév, cégnév (csak ha a szállításhoz kell, pl. ha valaki a munkahelyére rendeli a könyvet, mert napközben ott tudja átvenni), szállítási cím (irányítószám, város, utca, házszám).
    • Számlázási adatok: az itt megadott adatok alapján állítjuk ki a számlát.
      • Ha a számlázási adatok megegyeznek a korábban megadott szállítási adatokkal, akkor hagyja bepipálva az ezt jelző sor előtti négyzetet.
      • Ha a két adat eltér, akkor „pipálja ki” a négyzetet, és megjelennek a számlázási adatok beírására a mezők: név/cégnév, cím (irányítószám, város, utca, házszám).
    • A „honnan hallott a munkafüzetekről” mező: kitöltése nem kötelező. Ez számunkra egy visszajelzés.
    • Megjegyzés mező: kitöltése nem kötelező. Ide írhatja be a szállítással vagy számlázással kapcsolatos egyéb kéréseit, megjegyzéseit. Pl. „11-es kapucsengő”.
    • Ezután feliratkozhat magazinjainkra, hírlevélre, hogy hozzájuthasson aktualitásokhoz. Ez önkéntes.
  • Az utolsó pont a Szabályzatok elfogadása. Mind az adatkezelési szabályzat (GDPR), mind az Általános szerződései feltételek (ÁFSZ) megismerése és elfogadása kötelező ahhoz, hogy a megrendelése érvényes legyen. A szabályzatokat elolvashatja a linkre kattintva. Azt, hogy megértette a szabályzatok tartalmát és magára nézve kötelezően elfogadja azokat a Megrendelés előtt, a szöveg előtti négyzet kipipálásával kell jeleznie. Ezután a MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE gomb lenyomásával érvényesíti a megrendelését.

Webáruházban: hogyantanuldmeg.hu oldalon

  • A kiválasztott termék oldalán kattintson a „Kosárba teszem” gombra. Itt tudja kiválasztani a db számot is.
  • További termék vásárlásához folytassa a vásárlást a fentiek szerint.
  • Törlés: a Kosárba betett tételeket ki lehet törölni a termék neve előtti kis x-re kattintva. A mennyiséget is tudja változtatni.
  • Amikor a kosárban véglegesítette a megvásárolandó tételeket és mennyiségeket, akkor lépjen tovább. Ha rendelkezik kuponnal, a kódot írja be a „Kuponkód” mezőbe, és a Kupon beváltása gomb megnyomásával érvényesítse.
  • Válassza ki a szállítási módot a szöveg előtti kis kör bepipálásával. Ekkor látni fogja a fizetendő végösszeget. Lépjen a „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintással.
  • Töltse ki a számlázási adatokat. Cég esetén kötelező az adószám megadása is. Vezetéknév, keresztnév, cégnév, adószám, (ez csak céges számlához kötelező), szállítási cím (irányítószám, város, utca, házszám).
  • Amennyiben a szállítási adatok megegyeznek a számlázási adatokkal, akkor vegye ki a pipát a szöveg elől.
  • A Rendelés jegyzetekhez további adatokat írhat, pl. kapucsengő száma.
  • Szabályzatok elfogadása: Mind az adatkezelési szabályzat (GDPR), mind az Általános szerződései feltételek (ÁFSZ) megismerése és elfogadása kötelező ahhoz, hogy a megrendelése érvényes legyen. A szabályzatokat elolvashatja a linkre kattintva. Azt, hogy megértette a szabályzatok tartalmát és magára nézve kötelezően elfogadja azokat a Megrendeléssel, a szöveg előtti négyzet kipipálásával kell jeleznie.
  • Hírlevelünkre a szöveg előtti négyzet bepipálásával iratkozhat fel.
  • Mielőtt elküldi megrendelését, áttekintheti a megrendelt tételeket, és az fizetendő összeget. A MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE gomb lenyomásával érvényesíti a megrendelését.

3. A Szerződés létrejötte

A Vevő a megrendelés elküldésével elfogadja az ÁSZF-ben foglaltakat, és ezzel vételi ajánlatot tesz Szolgáltatónak.

Szolgáltató a megrendelés fogadását követően 24 órán belül a megadott e-mail címre visszaigazolást küld, mely elektronikus levél tartalmazza a Megrendelésben megadott minden adatot: Vevő szállítási és számlázási adatai, megrendelt tételeket, fizetendő összeget, fizetési módját és ennek teljesítéséhez minden egyéb szükséges információt. A visszaigazolás célja, hogy Szolgáltató értesítse Vevőt, hogy megkapta a vételi ajánlatot.

Amennyiben Vevő hibát talál az automatikus visszaigazoló levélben, köteles a hibás adatokat kijavítva a Szolgáltatóhoz eljuttatni.

A megrendelés elfogadásához és teljesítéséhez Vevő részéről pontos adatok megadása szükséges. A Szolgáltató nem felelős Vevő által pontatlanul közölt adatok alkalmazásából fakadó semmilyen kárért, és nem felelős a pontatlan adatszolgáltatásból fakadóan meghiúsult, vagy nem teljesült ügylet ismételt megkötéséért vagy a teljesítés ismételt megkísérléséért.

Az önállóan leadott termékmegrendelés önálló áruszállítást jelent. A Szolgáltatónak nem kötelessége a Vevőtől érkező megrendelések egyedi figyelése és automatikus összekapcsolása. Így a külön tételben megrendelt termékek ára nem összevonható, ill. a szállítási költségek is külön terhelik Vásárlót.

A szerződés létrejön a megrendelés teljesítésének elindításakor, azaz postára adás időpontjában, de maximum a Megrendelés feladásától eltelt 72 óra elteltével, amennyiben azt Szolgáltató ezen időn belül nem utasította vissza.

4. Információk

Szolgáltató megtesz minden tőle telhetőt annak érdekében, hogy a Weboldalon megjelenő adatok (termékek, azok ára, elérhetősége, leírása stb.) a lehető legpontosabban kerüljenek feltüntetésre a Weboldalon, és a szolgáltatást a leírtak szerint teljesítse.

A Weblapon nyilvánvalóan téves, bármilyen rendszerhibából vagy dolgozói mulasztásból fakadó nulla vagy 1 Ft-os ár nem minősül ajánlattételre való felhívásnak, kivéve, ha azt promóció keretében biztosítja a Szolgáltató, vagy ajándékterméknek minősül, ezt a tényt azonban a Szolgáltató minden esetben feltünteti az ilyen vételárral megjelölt termékek mellett. Amennyiben ilyen információ nem jelenik meg, úgy azt kell feltételezni, hogy a Weboldalon megjelenő információ téves, és joghatás kiváltására alkalmatlan tartalommal bír.

Amennyiben a megrendeléssel érintett termék nem áll már rendelkezésre, és azt a Szolgáltató beszerezni sem tudja, úgy arról a tényről a Szolgáltató haladéktalanul tájékoztatást küld a vásárlónak, és az esetlegesen előre kifizetett ellenértéket a további vásárlói oldalon felmerülő költségek nélkül haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a vásárlónak.

5. Elállási jog

Szolgáltatónak jogában áll a megrendelés leadását követő 72 órán belül a vásárlási ajánlatot indoklás nélkül visszautasítani. A visszaigazoló email nem korlátozza ezt a lehetőségét.

A 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indokolás nélkül elállhat a termék vásárlástól a kézhezvételtől (azaz a termék átvételétől) számított 14 napon belül. A vásárló az elállási jogát az erre vonatkozó kifejezett és egyértelmű nyilatkozat útján vagy a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozatminta felhasználásával gyakorolhatja. Az elállással kapcsolatos szabályokról az alábbiakban adunk tájékoztatást:

Az elállási/felmondási határidő 14 nap.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az impresszumban megjelölt címre.

Ebből a célból felhasználhatja a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet mellékletében foglalt elállási/felmondási nyilatkozatmintát is.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Az elállás joga nem gyakorolható olyan termék esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő.
Az elállási nyilatkozat minta ide kattintva letölthető.

Az elállás/felmondás joghatásai:

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül, az áru épségben visszakerülése után visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.

Termék adásvételére irányuló szerződés esetében: attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Több tételből vagy darabból álló termék szolgáltatásakor: amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó tételt vagy darabot átveszi.

Termék meghatározott időszakon belüli rendszeres szolgáltatására vonatkozó szerződés esetében: attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy átveszi az első terméket.

Ön internetes oldalunkról is letöltheti az elállási nyilatkozatmintát, vagy benyújthatja az elállási szándékát egyértelműen kifejező egyéb nyilatkozatát. Ha Ön emellett dönt, az elállás megérkezését elektronikus levélben haladéktalanul visszaigazoljuk Önnek.

Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül sérülés mentes eredeti állapotában, legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

6. Árak, fizetési és szállítási feltételek

Árak: Az árucikkek mellett megrendelés időpontjában érvényes feltüntetett ár a vételár, amely tartalmazza az általános forgalmi adót, és magyar forintban értendőek. A termékek vételára a szállítási költséget nem tartalmazza.

Szállítás: A termékek kiszállítása kizárólag Magyarország területén történik.
Az aktuálisan vállalt szállítási határidőt a weblapon elérhető szállítási információs leírás tartalmazza. Amennyiben az ott megadott szállítási határidő nem tartható, a Szolgáltató elektronikus üzenetben tájékoztatja a vásárlót a tényről és a várható szállítási határidőről.

A megrendelt termékek átvételére csak kiszállítással van lehetőség. Helyszíni átvételt nem biztosítunk. A szállítási költségek a megrendelt termékek méretétől, súlyától és értékétől függnek. A szállítási költség összegét a kiválasztott termékek bejelölése után még megrendelés elküldése előtt feltüntetjük.

Fizetés: A Vevő két fizetési mód közül választhat.

  • Előre utalás.A Vevő a megrendelés után előre kifizeti a vételárat és a szállítási díjat. Amennyiben ezt a fizetési módot választja, a teljesítés a befizetés után indul el. A Vevőnek a megrendelés leadásától számított 2 héten belül van lehetősége a kifizetés elvégzésére, ellenkező esetben a rendelés lemondottnak minősül és törlésre kerül.
  • Utánvétes fizetés. Amikor a Vevő az áru átvételekor a futárnak fizeti ki a vételárat és szállítási díjat. Amennyiben a megrendelés után kipostázott árut a Vevő a kipostázás megkezdése előtt nem mondja le, és aztán nem veszi át a rendelést, az oda-vissza postázási költséget meg kell térítenie Szolgáltató felé.

A vételár teljes kifizetéséig a megrendelt áru Szolgáltató tulajdonát képezi. A tulajdonjog a vételár kifizetésével száll át a vásárlóra. Ha a termékek a vételár teljes kifizetését megelőzően kerülnek bármely okból a vásárló birtokába, a Vevő felelősséggel tartozik a termékek tekintetében bekövetkezett valamennyi kár vonatkozásában.

Az aktuális árak, fizetési módok és szállítási feltételek a honlapon a megrendeléseknél megtalálhatók.

7. Felelősség

Szolgáltató nem felelős azokért a károkért, amelyek olyan technikai működési hiba okán lépnek fel, amely meggátolja a vásárlót abban, hogy csatlakozzon az általunk üzemeltetett weboldalra, ott megrendelést adjon le. A Szolgáltató kizárja felelősségét a vásárló számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásáért, vagy az internet-csatlakozás megszakadása miatt a vásárlónál keletkezett károkért.

A Szolgáltató a Weboldalain található valamennyi információt jóhiszeműen helyezte el, és ezen információk kizárólag tájékoztató jellegűek. A vásárló a Weboldalt kizárólag a saját kockázatára és felelősségére használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő semmilyen jellegű kárért. A Weboldal mint szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat tartalmazhatnak, amelyek más szolgáltatók oldalaira vezetnek. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és tevékenységéért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A vásárlók által a Weboldal használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni. Az internet globális jellege miatt a vásárló elfogadja, hogy a Weboldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el. Amennyiben a Weboldal használatával összefüggő bármely tevékenység a vásárló államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag a vásárlót terheli a felelősség. Amennyiben a vásárló a Weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni a Szolgáltatónak.

Vevő kijelenti, hogy a megrendelt és teljesített szolgáltatások ellenértékét vissza nem követeli. A Vevő hibájából történt hibás, téves adatbevitelből, megrendelés elírásából származó károkért a Szolgáltató semmilyen felelősséget, visszafizetést, visszatérítést nem vállal. A hibás adatok megadása miatt keletkezett károkért a Szolgáltató felelősséget nem vállal, a bejelentett reklamációkat haladéktalanul kivizsgálja, és lehetőségeihez mérten kezeli.

Hibás összeg megadásából eredő problémák kezelése: amennyiben a Vevő az igénybe vett szolgáltatás áránál többet fizetett, ezt írásban (e-mailben) a Szolgáltató felé kell jelezni. A levélnek tartalmaznia kell a túlfizetés összegét, idejét és a tranzakció számát. A Szolgáltató a túlfizetés tényét a bejelentést követő 15 napon belül kivizsgálja, és amennyiben a követelést jogosnak ítéli, úgy kezdeményezi a túlfizetett összeg jóváírását. A vizsgálat eredményéről a vevőt (a tranzakcióban megadott e-mail címen) írásban tájékoztatja.

Amennyiben Vevő az igénybe vett szolgáltatás áránál kevesebb összeget fizetett, a Szolgáltató írásban (a tranzakcióban megadott e-mail címen) értesíti a Vásárlót az eltérésről, a követelt összeg nagyságáról és az összeg kiegyenlítésének módjairól. Amennyiben a követelt összeg kiegyenlítése 8 napon belül nem történik meg a Vásárló részéről, úgy az igényelt szolgáltatás teljesítésétől a Szolgáltató eláll, a már befizetett összeget a bankköltségek levonása után 15 napon belül jóváírja.

8. Szerzői jogok

A Szolgáltató által üzemeltetett weboldalak teljes tartalma szerzői jogvédelem alatt áll. A Weboldal teljes tartalma az 1999. évi LXXXVI. törvény (a szerzői jogról) és a 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó paragrafusai alapján szerzői jogvédelem alatt áll, annak másolása, terjesztése és bárminemű továbbadása nem megengedett a cég írásos hozzájárulása nélkül.

9. Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételek valamennyi módosítása attól a naptól hatályos, amikor azt közzétették az Szolgáltató weboldalán, és a hatályba lépést követően megkötött ügyletekre kell alkalmazni.

Oszd meg!