Több sikerélményt az iskolában!
Alkalmazott Oktatástan
Magyarország
Több sikerélményt az iskolában!

Alkalmazott Oktatástan Magyarország

E-mail:
erdeklodes@apshun.hu

Telefon:
+36-70-619-7982
+36-70-677-0585

Adatkezelési tájékoztató

TUDÁSKULCS tanulási készségfejlesztő projekt

A KÉPESSÉG ÉS SZÓKINCSFEJLESZTŐ projekt a TUDÁSKULCS munkafüzet-sorozatra épül. A munkafüzetek hatását osztálytermi körülmények között több éven keresztül kisérleti projektek keretében teszteltük az ország különböző pontjain, több ezer diák bevonásával. Mára már letisztult, megrendelhető szolgáltatásként vehetik igénybe a csoportjaikat fejleszteni kívánó pedagógusok, iskolák, magántanárok. Garantálható, hogy minden diák, aki becsületesen végighalad a munkafüzeteken, eredményt ér el.

A projekt menete:

A projekthez a pedagógusnak nincs szüksége semmyilen képzésre. Mindössze jelzi részvételi szándékát felénk. Ekkor egy szerződésben megállapodást kötünk arról, hogy hány diákkal és mennyi idő alatt végzik el a 3 kiválasztott Tudáskulcs munkafüzetet.

Csak a szerződés alapján tudjuk megadni a csaknem 50%-os kedvezményt a munkafüzetek teljes árából. A pedagógus számára ingyen biztosítunk egy Útmutatót, ami megadja a munkafüzetek leghatékonyabb felhasználásának módját csopotok számára is. Ezután a tanár önállóan dolgozik a gyerekekkel, de az egész projekt alatt fordulhat szakmai konzultánsunkhoz, ha erre szüksége van.

A projekt végén a pedagógus kitölti az általunk elüldött 2 oldalas kérdőívet, és ezzel le is zárul a projekt.

A Projekt ára: Tanulónként 2.000 Ft.
Ez az összeg tartalmazza a projekthez szükséges, tanulónként 3 db munkafüzetet + pedagógusonként 1 Útmutatót. A projektnek további költsége nincs.

Amennyiben szeretne több információt kapni KÉPESSÉGFEJLESZTŐ PROJEKTÜNKRÓ, keresse munkatársunkat: Gaján Éva (70-619-7982)

A projektekben történt mérések és a résztvevő pedagógusok visszajelzései alapján, a munkafüzetek jelentős mértékben fejlesztik a tanulók képességeit. Általánosan bátrabbakká, magabiztosabbakká váltak, bővült szókincsük, javult fogalmazásuk, tantárgyi jegyeik is emelkedtek. Több tanár kiemelte, hogy diákjaik magatartása egyértelműen pozitívan változott, és az osztályközösségen belüli kapcsolatok megerősödtek.

Külön örömmel fogadták, hogy még az egyébként elakadt tanulóik is együtt tudtak dolgozni az osztállyal, amikor a munkafüzeteket használták és hogy a gyerekek elkezdtek segíteni egymásnak.

Halgassa meg Ön is, mit mondtak a projektről az iskola igazgatók!

Néhány írásos visszajelzés:

Pedagógusok:

A tisztázandó szavak után álló feladatok, változatosak, gondolkodásra késztetik a tanulókat. Együttműködőbbek lettek a tanulók, igyekeztek átláthatóan vezetni a füzeteket, igényesebbé váltak. Pozitívum, hogy a tanulók szókincse bővült.” (K.J.-né tanár)

„Nőtt a figyelemkoncentrációjuk, az együttműködésük, a megértésük. A gyengébb, visszahúzódó tanulókat is be lehetett vonni a munkába.” (T.É. tanár)

Tanulók:

„… többet tudok tőle” (4. osztályos tanuló)

…megtanultam a szavak jelentését és könnyebben értelmezem a szavakat. Szeretném, ha lenne más tantárgyból is,  mert nagyon szívesen megtanulnám ilyen részletesen a tananyagot.” (7. osztályos tanuló)

Szerettem, mert sokat használt, és jobban figyelek órán.” (7. osztályos tanuló)

Szeretnék más tantárgyból is, mert könnyebb így tanulni, és szívesebben dolgozok órán is.” (6. osztályos tanuló)

A pedagógusok szóbeli visszajelzéseiből egy csokor:

.

Copyright © 2010. Alkalmazott Oktatástan Magyarország. Az Alkalmazott Oktatástan Magyarország egy nonprofit társadalomjobbító csoport. Applied Scholastics és az Applied Scholastics logo védjegy, mely az Association for Better Living and Education International tulajdonában van, használata annak engedélyével történik.