Több sikerélményt az iskolában!
Alkalmazott Oktatástan
Magyarország
Több sikerélményt az iskolában!

Alkalmazott Oktatástan Magyarország

E-mail:
erdeklodes@apshun.hu

Telefon:
+36-70-619-7982
+36-70-677-0585

Adatkezelési tájékoztató

Beszéljünk egy nyelven tréning

Egy különleges képzés a hatékonyabb céges kommunikációért.

  • Hogyan lehet gyorssá és pontossá tenni a cégen belüli információáramlást?
  • Hogyan lehet elérni, hogy az utasításokat pontosan teljesítsék?
  • Hogyan lehet stabillá tenni a posztján egy munkatársat?
  • Mi a marketing és értékesítési kudarcok egyik fő oka?
  • Hogyan növeljük a munkatársak felfogóképességét?
  • Hogyan növeljük a munkatársak önbizalmát?

A fenti kérdésekre megadjuk a válaszokat, a „Beszéljünk egy nyelven!” tréningen.
Hubbard úr azt írja: „Az ember annyira élő, amennyire kommunikálni képes.” Ez ugyanígy igaz egy cégre is. Két kommunikációs terület határozza meg egy cég sikerét. Az egyik a cégen belüli információáramlás gyorsasága és pontossága. A másik az ügyfelekkel, a beszállítókkal és a hatóságokkal való jó, korrekt és hatékony kommunikáció.

A „Beszéljünk egy nyelven!” tréning segít abban, hogy ez a két terület nagymértékben javuljon. Ez a képzés pontosan megmutatja, milyen kulcstényezőkön múlik, hogy a beosztott elvégezi-e a feladatát, valamint hogy mik azok a tényezők, amik miatt az ügyfél jó szívvel vásárol, és mik azok, amik miatt nem. A képzés megtanítja, hogy mire kell figyelni az utasítások kiadásakor, valamint a marketing és az értékesítés folyamán, hogy a siker garantált legyen.

A tréning időtartama: 2 x 8 óra, az ügyfél által biztosított külső helyszínen.
Maximális létszám: 20 fő

Résztvevői vélemények, a képzés után 5 hónappal:

„Örülök, hogy ezt a képzést elvégezhettem. Gyorsabban értem meg az új dolgokat a munkámmal kapcsolatban, és a vevőknek is egyszerűbben tudom bemutatni a termékeket és a felmerülő kérdéseikre válaszolni. Nyugodtabb lett a munkavégzésem, és a magánéletem is stabilabb lett. A képzés szembetűnő hatása még, hogy a technikus kollégákat kevesebbszer kell faggatnom, így ezáltal felgyorsultak a munkafolyamatok.” (B. István eladó)

„Azóta türelmesebb vagyok, amikor el kell magyaráznom valamit. Megtanultam, ezért tudom, hogyan magyarázzam el. Most már azt is tudom, hogy ha valakivel nem elég hatékony a kommunikációm, abban nekem is felelősségem van, felismerem, mik a hiányosságok, amiken tudok is javítani.” (B. Diána kommunikációs vezető)

„A jobb kommunikációmnak köszönhetően több vásárlásra kerül sor, ami mindenkinek előny. A gyorsabb kommunikáció miatt gyorsabb a termelés.” (F. Attila értékesítő)

„A gyorsabb kommunikáció miatt gyorsabb a termelés. Nekem jobban megy a kommunikáció és egyes szituációk kezelése azóta.” (G. János technikus)

„Gyakrabban merek visszakérdezni, ha valamivel kapcsolatban nem érzem, hogy megfelelően tisztában lennék.” (Ó. Szandra pénzügyi asszisztens)

Copyright © 2010. Alkalmazott Oktatástan Magyarország. Az Alkalmazott Oktatástan Magyarország egy nonprofit társadalomjobbító csoport. Applied Scholastics és az Applied Scholastics logo védjegy, mely az Association for Better Living and Education International tulajdonában van, használata annak engedélyével történik.