Beszéljünk egy nyelven tréning

Egy különleges képzés a hatékonyabb céges kommunikációért.

  • Hogyan lehet gyorssá és pontossá tenni a cégen belüli információáramlást?
  • Hogyan lehet elérni, hogy az utasításokat pontosan teljesítsék?
  • Hogyan lehet stabillá tenni a posztján egy munkatársat?
  • Mi a marketing és értékesítési kudarcok egyik fő oka?
  • Hogyan növeljük a munkatársak felfogóképességét?
  • Hogyan növeljük a munkatársak önbizalmát?

A fenti kérdésekre megadjuk a válaszokat, a „Beszéljünk egy nyelven!” tréningen.

L. Ron Hubbard ezt írja: „Az ember annyira élő, amennyire kommunikálni képes.” Ez ugyanígy igaz egy cégre is. Két kommunikációs terület határozza meg egy cég sikerét. Az egyik a cégen belüli információáramlás gyorsasága és pontossága. A másik az ügyfelekkel, a beszállítókkal és a hatóságokkal való jó, korrekt és hatékony kommunikáció.

A „Beszéljünk egy nyelven!” tréning segít abban, hogy ez a két terület nagymértékben javuljon. Ez a képzés pontosan megmutatja, milyen kulcstényezőkön múlik, hogy a beosztott elvégezi-e a feladatát, valamint hogy mik azok a tényezők, amelyek miatt az ügyfél jó szívvel vásárol, és mik azok, amelyek miatt nem. A képzés megtanítja, hogy mire kell figyelni az utasítások kiadásakor, valamint a marketing és az értékesítés folyamán, hogy a siker garantált legyen.


A tréning időtartama:
2 x 8 óra, az ügyfél által biztosított külső helyszínen.

Maximális létszám: 20 fő


Résztvevői vélemények, a képzés után 5 hónappal:


„Örülök, hogy ezt a képzést elvégezhettem. Gyorsabban értem meg az új dolgokat a munkámmal kapcsolatban, és a vevőknek is egyszerűbben tudom bemutatni a termékeket és a felmerülő kérdéseikre válaszolni. Nyugodtabb lett a munkavégzésem, és a magánéletem is stabilabb lett. A képzés szembetűnő hatása még, hogy a technikus kollégákat kevesebbszer kell faggatnom, így ezáltal felgyorsultak a munkafolyamatok.”
(B. István eladó)


„Azóta türelmesebb vagyok, amikor el kell magyaráznom valamit. Megtanultam, ezért tudom, hogyan magyarázzam el. Most már azt is tudom, hogy ha valakivel nem elég hatékony a kommunikációm, abban nekem is felelősségem van, felismerem, mik a hiányosságok, amiken tudok is javítani.”
(B. Diána kommunikációs vezető)


„A jobb kommunikációmnak köszönhetően több vásárlásra kerül sor, ami mindenkinek előny. A gyorsabb kommunikáció miatt gyorsabb a termelés.”
(F. Attila értékesítő)


„A gyorsabb kommunikáció miatt gyorsabb a termelés. Nekem jobban megy a kommunikáció és egyes szituációk kezelése azóta.
” (G. János technikus)


„Gyakrabban merek visszakérdezni, ha valamivel kapcsolatban nem érzem, hogy megfelelően tisztában lennék.”
(Ó. Szandra pénzügyi asszisztens)